رشت امروز ا ارتقاء کمی و کیفی خدمات و تاکید بر بهبود تجربه مشتریان رویکرد جدید بیمه دی در کشور است که در گیلان این هدف در راستای تحقق برنامه های مشتری محور بیمه دی در حال تحقق است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی: با توجه به برنامه های عملیاتی سال 1403 و در راستای نیل به اهداف کلان شرکت، ازجمله "ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان "، از فروردین ماه سال جاری و به صورت هفتگی 2 دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و همچنین به صورت ماهانه 2 دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج از بیمه گزاران محترم طرف قرارداد شرکت با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت می پذیرد که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا به ایشان، به دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی ایشان نیز پرداخته می شود.
ضمناً کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی ایثارگران معزز تا تاریخ 12/03/1403 ، سایر بیمه گزاران محترم تا 30 خرداد و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ 30/11/1402 تسویه گردیده است.
در نهایت اینکه شرکت بیمه دی به صورت ماهانه با بیمه گزاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان و بررسی و رسیدگی به وضعیت و اجرای بهتر تعهدات خود باشد.
گفتنی است بیمه دی استان گیلان در راستای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همواره تلاش داشته تا رضایت لازم را فراهم کرده و از این رو با عقد قرار داد با بیمارستان های استان و مراکز درمانی و پارکینیکی زمینه ارامش و امنیت خاطر این قشر معظم از جامعه را فراهم نماید.لذا بیمه دی استان گیلان با کارنامه ای موفق از ارائه خدمات درمانی از شرکت های بازرگانی پیشرو در ارائه خدمات درمانی در گیلان شناخته می شود.