رشت امروز |برادران احمدی با سابقه‌ای که اکنون  74 سال در زمینه عرضه مواد غذایی از آن می گذرد و کسب و پیشه پدر خود را با شیوه مدرن کسب و کار امروز جلو برده اند ، توانسته است با ایجاد شعبه سوم خود در بلوار مدرس که دربهمن سال 1395 راه اندازی شده بود همچنان تا امروز بزرگترین هایپر مواد غذایی و بهداشتی شمال ایران باشند.

اکنون  تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای (احمدی) با داشتن سه شعبه در خیابان های رشت واقع در خیابان استاد معین گلسار ، خیابان انقلاب ( حاجی آباد ، که در تیر ماه سال 99 افتتاح شد )  ، بلوار مدرس و تاسیس  شرکت بازرگانی افق آینده کاسپین   در منطقه آزاد انزلی ، سطح وسیعی‌ از اقبال عمومی مشتریان را با خود به همراه داشته باشند ..

قدمت فعالیت برادران احمدی به سابقه پدرشان در بازار بر می گردد ، سال 1328 که با راه‌اندازی یک خواربارفروشی و عطاری کوچک در محله پیرسرای رشت توسط حاج تقی احمدی سنگ بنای اول آن گذاشته شد ،  در ادامه سعید، شهرام، فرشید و فرشاد از فرزندان حاج نقی احمدی  که از بازاریان  خوش نام ،  با انصاف و دارای اعتبار و معتمد بود ، فرزندان نیز راه و شیوه پدر را ادامه داده و با مدرن و به روز کردن کسب و کار خود نام حاج نقی "احمدی"را همچنان زنده نگه داشتند و با حفظ اعتماد بین مشتریان و فروشگاههای زنجیره ای وابسته فعالیت و کسب و کار خود را توسعه دادند.

اعتماد چیزی نیست که فورا بدست بیاید، بلکه در گذر زمان براساس یک رفتار خوب و قابل اعتماد بدست می‌آید. صحبت کردن درباره تجربه‌هایی که اعتماد را می‌سازند یا درهم می‌شکنند، طول این زمان را کاهش می‌دهد. گاهی اعتماد در همان روزهای اولیه یک رابطه به سادگی از بین می‌رود. اینکه شما چگونه یک موقعیت دشوار را مدیریت می‌کنید؛ ریسک آن‌ها را تایید کرده یا باعث افسوس خوردن می‌شود. در کسب و کار صرفا بیان جمله “به من اعتماد کنید” کافی نیست. شما نمی‌توانید درخواست اعتماد کنید، بلکه باید این اعتماد را کسب کنید!

برادران " احمدی " در طول مدت زمانی که کسب و کار خود را به صورت فعالیت زنجیره ای ، اینترنتی و امثالهم گسترش دادند ، آنچه که نامشان را همچنان محبوب و کسب و کارشان را با استقبال مردم روبرو کرد ، تکیه بر ایجاد اعتماد بین فروشگاهها و مشتریانشان بوده است ، هیچ گاه دیوار اعتماد مردم با نام " احمدی " فرو نریخته و بلکه تلاش ها در جهت تقویت اعتماد سازی بوده است.

اکنون 74 سال از سابقه آغاز بکار فروشگاه " احمدی " فروشگاهی که "حاج نقی احمدی مرجقل"

 ،  در پیرسرای رشت راه اندازی کرده بود می گذرد ، برادران

" احمدی" علی رغم حضور در بازار وارد صنعت و تولید نیز شده اند و در ایجاد اشتغال و کارآفرینی بار سنگینی را بر دوش دارند ، اما با همه سنگینی از مشکلات و سختی های بازار ، چراغ حاج نقی " احمدی" را روشن مانده است ، روشن ماندن این چراغ ، چزاغ بسیاری از خانه ها و خانواده ها را روشن کرده است و نشاط ، امید و پویایی را برای جوانان این شهر به ارمغان آورده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان