رشت امروز | به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد و سه امتیاز مهم خانگی را به دست آورد تا آخرین مسابقه سال را با پیروزی به پایان برساند.

نیمه نخست این مسابقه توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موقعیت‌های اندکی داشتند که بهترین موقعیت سهم بازیکنان صنعت نفت بود که کاپیتان آبادانی‌ها طالب ریکانی موقعیت تک به تک را از دست داد.

در نیمه دوم جریان مسابقه کمی به سود ملوان بود و پس از گل این تیم به خوبی در ضدحملات موقعیت خلق می‌کرد اما در استفاده از موقعیت‌ها موفق عمل نکردندشاگردان مهدی تارتار که در این مسابقه با حمایت ویژه هوادارانشان رو به رو بودند و در نهایت موفق شدند با تک گل محمدرضا سلیمانی این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانند.

تاریخ و ورزشگاه: هفته 21 - 27 اسفند 1402 - استادیوم سیروس قایقران
داور: میثم حیدری؛ کمک‌ها: سعید قاسمی، اسماعیل احمدی و علی بای؛ ناظر: فریدون اصفهانیان


ملوانترکیب ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، ابوذرصفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (60-حسین صادقی)، یویا پورعلی، محمد عمری (87-محمدرضا بردبار)، رضا جعفری (46-مهران احمدی) و محمدرضا سلیمانی (4+90-سهیل فداکار)
سرمربی: مهدی تارتار

نفت آبادانترکیب صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، فرشاد محمدی‌مهر، فاخر تهامی، فرزین معامله‌گری، رضا امانی‌نژاد، مصطفی احمدی، طالب ریکانی، بوباکار تراوالی و علی یوسف

سرمربی: سهراب بختیاری زاده


بولت سپاهاناخطار ها:

نفت آبادانصنعت نفت: کارت زردفرشاد محمدی‌مهر (72) کارت زردمصطفی احمدی (85)

ملوانملوان: کارت زردمحمدرضا سلیمانی (4+90)


شرح گل:

بولت سرشاخهدقیقه 62 - محمدرضا سلیمانی (ملوان 1 - 0 صنعت نفت): حرکت خوب و پاس در عمق مجید عیدی به محمدرضا سلیمانی رسید و این مهاجم گلزن با چرخش و ضربه‌ای مناسب توپ را به گوشه دروازه صنعت نفت فرستاد.


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 3: ضربه رضا جعفری به شکلی خطرناک از کنار دروازه صنعت به بیرون رفت.

دقیقه 8: ضربه از راه دور طالب ریکانی در آغوش فرعباسی آرام گرفت.

دقیقه 26: حرکت در عمق طالب ریکانی با اشتباه مدافعان ملوان همراه شد و این بازیکن از داخل شش قدم موقعیت تک به تک را از کنار دروازه به بیرون زد!

دقیقه 40: حرکت خوب محمد عمری با دریبل او در نزدیکی محوطه جریمه همراه شد و ضربه خوب او توسط پارسا برگشت داده شد.

دقیقه 51: کار تیمی و خوب بازیکنان صنعت نفت با ضربه بوباکار همراه شد و فرعباسی با واکنش خوب توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 54: پاس در عمق خط دفاعی ملوان با ضربه فاخر تهامی همراه شد و ابوذر صفرزاده با یک تکل بلند توپ را از درون دروازه بیرون کشید.

دقیقه 72: حرکت خوب مهران احمدی با نفوذ این بازیکن به محوطه جریمه صنعت همراه شد که تردید و مکث او موقعیت خوب را از ملوان گرفت.

دقیقه 89: ضدحمله سریع بازیکنان ملوان با ضربه حسین صادقی همراه شد که پارسا درازکش توپ را در آغوش گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان